Tuesday, July 14, 2009

Gelaran Pak Usu

Hi.. apa kabar? Atas permintaan ramai saya tunaikan permintaan rakan-rakan pelajar saya hasilkan blog untuk anda semua. Blog ni lebih saya bercerita tentang psikologi, kaunseling dan kehidupan. Hopefully, rakan-rakan pelajar gembira

Sebelum saya bercerita lebih lanjut. Saya inginkan ceritakan kenapa saya di panggil Pak Su di UPM Kampus Bintulu. Nama ni bukan saya hasilkan tetapi nukilan Pembantu Universiti 2008 semasa Kursus BTN di Klang Lamp Camp , Bako. Hasil pakatan bersama. Pembantu Universiti 2008 memang memberi impak yang dalam hidup saya

To Norilawati dan Cha ... i never forgot what you two said to me. TQ

3 comments:

  1. salam...nampaknye paksu dah melangkah maju kehadapan. welcome to blogger's world.hehehe.igt lg paksu rupenye kenangan di Bako 2.

    ReplyDelete
  2. wsalam.. pak su ada blog lain.. tapi tu underground punya..yang ni khas utk UPM..

    ReplyDelete
  3. Paksu Ada Band Underground Ker...Cayalah Paksu!!!

    ReplyDelete